3 sugestii pentru un mic-dejun sănătos

0
454

După aproape 4 săptămâni de stat în casă alături de familie, am ajuns să spunem că vrem înapoi la facultate lângâ colegii noștri cu care râdeam de fiecare dată la cafetăria facultății și unde ne bucuram de mâncarea gustoasă, nu e așa?

Am ajuns să prețuim acele momente numai după ce le-am simțit lipsa. Acesta, însă, nu este un motiv pentru a ne întrista, pentru că acum putem profita de contextul actual și să devenim cât mai productivi.

Imaginează-ți cum ar fi dacă în timpul acestei carantine ai învăța să îți pregătești singur, din când în când, și desigur, din cât mai puține ingrediente, acel mic dejun care nu doar că va fi gustos, ci și sănătos. În ajutor, vin cu trei sugestii care sigur îți vor fi de folos.

  • Dacă ești începător în bucătăria mamei, cea mai ușoară idee ar fi să îți pregătești niște pancakes. Aici vei avea nevoie doar de două ouă, o banană și o linguriță de praf de copt. Atât. După ce le prepari pe tigaie, la foc mic și sunt gata, le poți aranja frumos în farfurie și decora cu fructe, așa cum am făcut-o eu.
  • A doua variantă ar fi un smoothie pentru imunitate. Pentru prepararea acestuia vei avea nevoie doar de două mere, o linguriță mică cu bucăți sau praf de ghimbir și una cu turmeric, o pătrime de lămâie și desigur 300 ml de apă, iar pentru al îndulci poți adăuga miere după preferință. Et voilà. Te previn că gustul poate fi puțin înțepător, însă beneficiile pe care ți le oferă acest deliciu sunt foarte mari.
  • Pentru cel de-al treilea mic-dejun, îți propun un terci din fulgi de ovăz cu miere și scorțișoară. Aici vei avea nevoie de mai multe ingrediente, dar să știi că ce se va obține la final te va fascina. Să începem cu procesul pregătirii acestuia: pentru început, vom avea nevoie de un vas în care vom turna 300 ml de apă și se vor adăuga stafide; apă pe care o lăsăm la foc mediu. După 2-3 minute adăugăm semințele de in, amestecăm și lăsăm pentru încă 2 minute. Între timp putem pregăti merele (le curățăm și tocăm). Acestea sunt adăugate împreună cu scorțișoara. Amestecăm din nou și lăsăm la foc mic până când merele devin moi, iar în cazul în care mai este nevoie de apă, o putem adăuga pe parcurs. Când merele sunt gata, adăugăm semințele de dovleac sau nucile. Acesta este un desert delicios care poate fi servit fără zahăr pentru că este destul de dulce, iar recomandarea mea ar fi să adaugi puțin iaurt, pentru că astfel va fi mult mai bun.

Așa cum în această perioadă pentru unii dintre noi dimineața începe la ora 8:00, iar pentru alții undeva pe la 12 (trecut de fix), nu trebuie să uităm că un mic-dejun sănătos și gustos este temelia întregii zile, de aceea, încercați și repetați aceste rețete care vă vor încânta papilele gustative.


Redactat de: Costeleanu Vasilisa